16 december, 2006

Dobozolunk

Megjöttek a dobozaink. Mind a 42. Na jó, ebből kettő bicikli és egy könyvespolc, de a többi tényleg mind doboz. :)

Úgy volt, hogy 9-re jönnek. Mi 9-re át is mentünk a lakásba, és vártunk lelkesen. De a dobozok nem jöttek se 9-kor, se 10-kor, se 11-kor, se 12-kor. Én ekkor már nagyon kezdtem éhes lenni. Kajánk ugyan volt (csomagolt gyorshami), de nem volt miben megmelegíteni, és mivel megenni... Aztán 13 óra körül csörgött a telefon. A költöztető cég volt az. Bocsánatot nem kértek, csak azt mondták, hogy még egy óra, és már itt is vannak. Remek. Addig még talán kihúzom valahogy.

Egy óra múlva tényleg megérkeztek. Elkezdték behozni a dobozokat. Aztán hoztak valami furcsát. Hasonlíott a dobozainkra, de inkább gömbölyű volt. Egy megázott doboz. Találjátok ki mi volt benne. Szerencsére porcelán. Hogy miért szerencsére? Mert az bírja a nedvességet. :) Mivel minden roppant alaposan be volt csomagolva, teljesen sértetlenül megérkezett minden darab. Épp csak picit nyirkosak voltak itt-ott.

Én nekiálltam dobozolni, párom meg dolgozott. Épp ügyeletes volt, és ráadásul vmi gond is volt a cégnél. Olyan este 8-9 körül be is kellett mennie. Én dobozoltam tovább. Gondolom mondanom sem kell, hogy a kitchenware (konyhai cuccok) feliratú dobozokkal kezdtem. De sokáig tartott, amíg végre találtam egy lábost, amiben meg tudtam melegíteni végre a hamit. Nagyon sokáig.

Sajnos nem minden volt olyan szerencsés, mint a porcelánjaink. Páromnak néhány koktélos pohara és az egyik müzlistálunk bizony odaveszett.

Nincsenek megjegyzések: