15 december, 2006

Beszerző körúton

Ma megint beszerző körútra indultam. Terveim szerint venni akartam szemetesvödröt, lapátot seprűvel, felmosó mopot, fürdőszobasikáló-kefét, porrongyot és szigetelőanyagot. Nos, ez nagyjából sikerült is, és persze szokás szerint vettem még egy-két apróságot, amit csak úgy megláttam. :) Olyan roppant hasznos dolgokat, mint pl. a radiátor-tisztító-kefe. Bár be kell vallanom, tényleg nem teljesen haszontalan.

A szemetesvödörrel viszont komoly kompromisszumot kellett kötnöm. Vagy óriási 'jumbo' szemetesvödreik vannak (mint nálunk egy kisebb kuka), vagy kis aranyos fürdőszobai szemetes méretűek. Konyhába a mosogaó alá egyik sem éppen ideális. De hosszas keresgélés után csak találtam egy nem-is-olyan-kicsi példányt. Tehát már van hova szórni az összesöpört port. :)

Na jó, a helyzet ennyire talán nem rossz. A fürdővel haladtunk, már a fele tiszta. Ráadásul így tisztán már az a csempe sem tűnik olyan csúnyának. Csak feleannyira. :) No de mindegy, nem is a fürdőszoba csempéje alapján választottuk a lakást. :)

Nincsenek megjegyzések: