25 szeptember, 2006

Egyedül a városban

Ma volt a párom első munkanapja. Egyelőre sejtésem sincs, hogy milyen volt, mert még most (18:30) sincs itthon. Úgyhogy mesélek inkább a saját napomról.

Én a városban csatangoltam. Elmentem a buszvállalat főhadiszállására, hátha ott kapok térképet a buszútvonalakról. Esélytelen, elfogyott nekik. De legalább csinos kis turistatérképük volt, abból hoztam magamnak.

Aztán betértem egy turistaboltba. Először végignéztem az összes pólót, zoknit, boxeralsót, esernyőt, kulcstartót, nyakkendőt, konyharuhát, öngyújtót, dísztárgyat, tányért, radírt, piknikező takarót és nem is tudom már mi mindent. A közös jellemzőjük az volt, hogy vagy lóherékkel voltak tele, vagy feketék voltak és Guiness felirat tündökölt rajtuk. Ez a két dolog jellemzi az íreket. Aztán vettem néhány képeslapot, és továbbsétáltam.

Később épp ki akartam lépni az egyik áruházból, amikor rájöttem, hogy engem reggel átvertek. A TV-ben ugyanis azt állították, hogy ma biztosan nem lesz eső, sőt, még felhő sem. De ott az áruház előtt határozottan esett. Úgyhogy én határozottan visszaléptem az áruházba, és vettem egy esernyőt. Ernyőt szinte mindenhol lehet itt kapni. Na jó, a mobiltelefon boltban talán nem. De a nagyobb élelmiszerüzletekben már igen. :) Az ernyő amit én vettem a legkisebb és legkönnyebb, amit valaha láttam. Még a majdnem legkisebb női táskában is elfér!

Ebédre vettem magamnak kenyeret, salátát és felvágottat. A legtöbb felvágott elég nagy kiszerelésű, és mivel hűtőnk nincs, nem akartam olyat venni. De találtam kicsit. Igaz, ez gondolom gyerekeknek van kitalálva, de egész fincsi is volt. Batman-es volt a felvágott amit én vettem, de láttam Tom és Jerry-set is. Kétféle húsból csinálják, és a sötétebből mintát rajzolnak a világosabba. Ezzel aztán játszhat reggel a gyerek reggeli közben. Szinte el tudom képzelni, amit Batman néha lecsap a reggelizőasztalon levő rosszfiúkra... :)

Nincsenek megjegyzések: