02 január, 2008

Újra önkéntesként

Újra önkéntesként dolgozom, továbbra is a DEBRA-ban. De reggel csak 10-re mentem be, és 4-kor már el is jöttem. Reggel csak lassan készültem el és álmos voltam, délután pedig dolgom volt.

Ebédelni kimentem a lányokkal a közelben levő indiai étterembe. A kollegáim egy része úgy döntött, hogy idén elkezdenek egészségesen étkezni. De csak holnaptól. :)

Délután elmentem egy dvd boltba, és visszavittem az egyik karácsonyi ajándékom. Nem mintha nem tetszett volna, csak hibás volt. Desperate Housewifes Series 1-t kaptam, de két lemez ugyanaz volt benne, és így egy lemez hiányzott. Mivel nem volt nekik készleten, minden további nélkül visszavették és visszakaptam az árát.

Aztán még beszereztem hasznos dolgokat a költözéshez, mint pl. magazintartókat, hogy a papírjainkat abban szállítsuk, ne gyűrűs mappában, mert abban csak elszakadnak. Azt hiszem még néhány költözés, és nagyon rutinosak leszünk mi ebben. :)

Nincsenek megjegyzések: