04 január, 2008

Csak szépen sorban

Van a nappalinkban egy tábla, amire megfelelő filctollal lehet írni. (Nem dekorációs célokat szolgál, a falon egy egyenletlenséget takar el.) Nos, erre mi készítettünk magunknak egy naptárat január 15-ig, az utazásunk napjáig. Minden naphoz több bejegyzés is jutott.

A mai napon én voltam francián, utána üvegest szereztem. Ki is jöttek, megnézték az ajtó helyét, majd adtak egy olyan árajánlatot, hogy csak na. Konkrétan 3-4 ezer eurókat emlegettek, mert biztonsági üveg kell ide és új keret is, mert a jelenlegi nem fogja elbírni, meg ilyenek. Úgyhogy az üvegajtóról lemondtunk, majd új megoldáson kell gondolkodni. Körbejártunk a házban is, hogy másnak van-e még ilyen ajtaja. Az egyik lakó épp nemrég dobta ki a sajátját, és a lakások többségében már nincs meg. Nem csodálom..

Kivasaltam egy függönyt ma is, kimostam a hűtőt, hogy majd hamarosan el tudják szállítani. Azonkívül este még egy kis adózásra is jutott idő, a California-i adó bonyolultabb, mint elsőre látszott. Mármint miután azt hittük, már megfejtetük. :)

Nincsenek megjegyzések: