04 december, 2007

Reggeli nélkül

Ma későn keltünk, nem volt időnk a közös reggelire. Én csak épp bedobtam egy szendvicset a tatyómba, párom még azt sem, mert náluk van reggeli odabent. Csak nem olyan jó, mint itthon.

De nekem az egész napom el volt szúrva a reggeli hiányától. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít. A számítógép előtt ülve reggelizést nem szeretném ismételni. Nem értem, a kolleganőim miért teszik rendszeresen...

Este viszont nagy meglepetés várt itthon. Ahogy jöttem be a házba, a lépcsőházból láttam, hogy egy doboz van az ajtónkban. Csomag. De miért nem a postaládák előtt? Mindegy, miután nekünk volt címezve, behoztam. Felhívtam párom szüleit, kiderült, hogy valóban Mikulás csomag az illető. Gyorsan eldugtam, hogy majd meglepi legyen belőle holnap. Ez azonban elmaradt, mert a kedves szomszéd, aki átvette az ajánlott küldeményt, becsöngetett, és megkérdezte, hogy megkaptuk-e... Nem baj, azt még nem tudja párom, hogy holnap mi fogja itthon várni. :)

Nincsenek megjegyzések: