28 december, 2007

Listás feladatok

A lista hosszú és növekszik, mert újabb dolgok jutnak eszünkbe. Aztán torlódik is, mert nem végzünk azzal, ami aznapra be volt tervezve.

Ma délelőtt a postán jártam, feladtam valami adót, ami sürgős volt már nagyon. Aztán a M&S-ben vettem hamit, többek között két pizzát is vész esetére. Az a vész ma el is jött, az volt az ebédünk.

Megérkeztek a macskák is, a macskapanziós pasi délelőtt visszahozta őket. Jól néztek ki a lányok, láthatóan minden rendben volt velük. No persze hiányoltak minket, és örültek, hogy újra otthon lehetnek.

Délután párom visszaköltöztette a kis hűtőt a helyére, én pedig átpakoltam bele. Hipp-hopp meg is töltöttem, pedig nem volt itthon sokminden. Igaz, most már nem is nagyon lesz - igyekszünk mindent elfogyasztani.

Viszont, mivel a kis hűtő helyén polcokon voltak eddig az edényeim, azok most mind a konyhapulton foglalnak helyet. Szerencsére egy kis darab konyhapultom még így is maradt, tehát apró főzés még nincs kizárva. :)

Nincsenek megjegyzések: