30 november, 2007

Szürkék ezek a hétköznapok

Párommal meg is állapítottuk, hogy bizony nagyon hirtelen szürke hétköznapokba csöppentünk megint vissza. Ez így nem jó, ez ellen tenni kell valamit. Mondjuk a hétvégén. Még nem tudom mit, majd kitaláljuk. Én ugyan vasárnap nem leszek itthon, mert egy futóverseny lesz itt Dublinban, és a mi szervezetünk is a támogatottak között van - tehát megyünk szórólapot osztogatni, adományt gyűjteni, karácsonyi képeslapot árulni.

Juteszembe, a munkahelyemen ajándékozás lesz. Kalapból kihúztuk egymás nevét, és majd megajándékozzuk. Én épp nem voltam ott a húzáson, úgyhogy egy borítékban kaptam meg a nevet. Ki mást kaphattam volna, mint Margaretet, a nagyfőnököt. Kb. 15 Eur értékben ki kell találnom valami ajándékot neki. Most aztán gondolkodhatok.

Nincsenek megjegyzések: