16 november, 2007

Pilgrim Day

Ma francia után besiettem dolgozni. Tudtam, hogy szükség lesz rám. Ugyanis kaptunk egy adag csomagolóanyagot a Pilgrim ékszerkhez, és most aztán elkezdhetjük kipostázni őket. Jó sok megrendelés futott be, nem unatkoztunk. Közben ott volt még egy rakat levél, amit szintén be kellett borítékolni, bélyegezni. Szerencsére délután bejött Mary, az önkéntes is, így a borítékokkal ő foglalkozottl. Nekem maradtak az ékszerek.

Az este békésen telt, amíg párom haza nem ért, addig én tettem-vettem, nem csináltam semmi extrát. Találtam a neten egy jópofa Shopping list (bevásárlólista) programot az iPAQ-emre. Illetve kettőt. Az ingyenest le is töltöttük, a fizetősön még gondolkozom. Ez az ingyenes kb. annyit tud, mint egy darab papír, ceruza és radír, de jópofa. A fizetős az tud sokmindent: listákat rendezni, szűrni, meg lehet adni boltokat stb.

Nincsenek megjegyzések: