01 november, 2007

Cycleways

Ma munka elmentünk cangás cuccot venni magunknak. Még előtte beugrottam a Francia Intézetbe, épp el is csíptem a tanárnőm. Azt mondta, jövő hét pénteken menjek be, nézzem meg, hogy jó lesz-e nekem a csoportja. Most örülök ennek nagyon.

A biciklis boltban megint ott volt a magyar srác, akivel múltkor a párom beszélgetett. Rendes volt, és sokat segített - azonkívül roppant kényelmesen beszélgettünk vele. Vettünk magunknak téli cangás nacit, külső és belső gumit és egy mini pumpát. Jól bevásároltunk, de mivel volt egy voucher-ünk párom cégétől, nem volt vészes a dolog számunkra. A tervek szerint a hétvégén el is megyünk tekerni valamerre - talán Howth-ba.

Vasárnap szívesen kimennék oda, nagyon szeretem azt a piacot. Bár azóta egyre inkább kíváncsi vagyok a Temple Bar-ban levő piacra is, egyre többet hallottam arról is.

Nincsenek megjegyzések: