04 november, 2007

Cangáztunk

Ma reggeli és Star Trek után összeszedtük magunkat, és egy (ill. kettő) kerékcsere után elindultunk biciklizni. Párom cangájára vettünk új külsőket, mert a régiek már eléggé megkoptak. Az egyiket én cseréltem (segítséggel), de mivel még így is sikerült rossz forgásirányban feltennem a gumit, párom cserélhette azt is..

Howth felé jó kis bicikliút megy, legalábbis az út 90%-án. De a maradék 10% sem rossz, elég széles az úttest. Jók az új nacik, egyáltalán nem fáztunk. Sőt, egy picit még nekem is melegem volt.

Az út a tengerpart mellett megy végig, ami kellemes is, meg nem is. A "nem is" azért, mert a homokos tengerpart itt inkább iszapos, mocsaras, algás, és ennek megfelelően az illata sem mindig a legkellemesebb. Ráadásul hazafele szembeszélben teljes erőbedobással tolul az orrunkba. :)

Howth-ban a piacon most csak kétféle teát vettem. Egy csupa bogyósat - ez gondolom erdei gyümölcsös lehet, és egy vaníliás-rooibus-t. Ez meg állítólag egészséges. Mármint a rooibus fele. A vanília fele meg finom. :) Azonkívül ha már úgyis jót tekertünk, ettünk fincsi sütit, párom egy Plum pie-t (szilvatorta, nagyon jól nézett ki, és fincsi is volt), én meg egy Blueberry Scone-t (Feketeáfonyás scone, amire már régóta pályáztam, de nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet).

Nincsenek megjegyzések: