04 október, 2007

Városnézés

Én sajnos nem vettem részt a városnézésben, nekem munkanap volt a mai is. Párom viszont elvitte szüleit egy dublini sétára - épp itt vannak látogatóban. Párom édesapjának születésnapja van, és mindneféle aljasnak éppen nem mondható összeesküvés eredményeképpen itt ünnepli.

Mivel a városnézés csak délután indult, nem sok minden fért bele, de megnézték a Dublin Castle-t belülről is, a Christchurch-öt és a St. Patrick katedrálist viszont már csak kívülről sikerült. A késedelem oka többek között az volt, hogy délelőtt macskasétáltatás volt a program - aminek a macsekok feltehetően roppantul örültek.

Este el is mentünk a Temple Bar-ba vacsorázni. Végül a Farrington's-ban kötöttünk ki. Szokásomtól elétrően nem Sun-dried tomatoes and chicken melt-et ettem, hanem Smoked Salmon Salad-ot. Meg kell mondanom, ez is nagyon finom volt, és igen laktató, mert hatalmas adagot mértek ki nekem.

Nincsenek megjegyzések: