30 október, 2007

Kalandjaink

Páromnak hirtelen eszébe jutott, hogy ha már úgyis itt vagyunk még egy darabig, akkor akár folytathatnám a francia tanfolyamot. Milyen igaza van! gy kisebb A gond csak az, hogy az a tanfolyam, amire jártam az év elején, szeptember végén elindult, abba már valószínűleg nem tudok becsatlakozni. Egy rövidebb indul majd november közepén, de az esti lenne és rövid, tehát nem az igazi.

Párom kitalálta azt is, hogy vegyünk néhány meleg biciklis cuccot, hogy ne az időjárás szabja meg, hogy mikor ülünk nyeregbe. El is ment a biciklis boltba, talált is jó darabokat, de én már nem értem oda zárás előtt, úgyhogy nem vett semmit - egyedül nem akart.

Találkoztunk a városban, és a Francia Intézet felé igyekeztünk, hogy beszélni tudjak a tanárnőmmel, hátha tud valami megoldást nekem. Mivel rengeteg időnk volt még mielőtt befejezi az óráját, beültünk a Farrington's-ba egy gyors vacsira.

A francia tanárnőmet elcsíptük, de rohant a következő órájára vagy valahova. A portán hagytam neki üzenetet a számommal, azt ígérte, visszahív. Remélem.

Nincsenek megjegyzések: