11 október, 2007

GIMP

Ma a GIMP nevű Linux-os rajzoló programmal kísérletezgettem. Megint alig sóztak rám melót, úgyhogy igyekeztem önállóan elfoglalni magam. A Gimp-pel sikerült, bőven van mit felfedezni benne. Arra már rájöttem, hogy kb. akármit meg lehet vele csinálni, amit én el tudok képzelni. Az egyik gond ott van, hogy nekem nincs elég fantáziám hozzá, a másik pedig ott, hogy UserManualt (vagyis használatit) nem szeretek olvasni. Így kísérletezgetve meg lassan megy a dolog. Azért álltam neki, mert készül megint egy szórólap, aminek a hátulján lesz egy kicsi kép, amit valami jópofa módon szeretnék keretbe foglalni vagy ilyesmi. Csak hogy profibbnak tűnjön a szórólap, ne legyen olyan egyértelmű, hogy nem hivatásos tervezők készítették. Ambícióim vannak, majd meglátjuk, elég ügyes vagyok-e hozzá. :)


Nincsenek megjegyzések: