23 szeptember, 2007

Piac és társasjátékok

Ma ismét hármasban kimentünk Howth-ba. Vasárnaponként ott piac van, ami nagyon hangulatos. Vannak sajtok, pesto-k, kenyerek, magvak, muffinok, zöldségek, gyümölcsök, illatok és hangulat. Most találtunk palacsintást is, de mivel hülyeségeket töltött a palacsintába, olyat nem ettünk. Viszont egy csomó baklava-t igen. Én nem vagyok oda túlzottan érte, de egy darabot azért csak sikerült elfogyasztanom. :)

Vettem jópofa paradicsomos-édesköményes kenyeret, némi zölséget, sajtokat, piros pesto-t és sajtos kesudiót. Szóval csupa finomságot. :)

Itthon estebéd után társasoztunk. Most Blokus volt soron, illetve az új társasunk, amit most kaptunk, a Gobblet. Ez is egy jópofa logikai játék, aminek köszönhetően nem én szoktam nyerni. De egyelőre lelkes vagyok, szívesen játszom. :) Ja, és a Blokus-ban nyertem.

Nincsenek megjegyzések: