30 augusztus, 2007

Almáspite

Holnap én viszem a sütit a pénteki 11 órai tea-kávé csevejre. (Lehet, hogy már említettem.) Úgyhogy ma este almáspite (vagy legalábbis valami hasonló) készült. Jelenleg a sütőben van, úgyhogy még akár jó is kisülhet belőle. :) A tésztáját megkóstoltam picit, miközben gyúrogattam a kis rácsocskákat a tetejére - nekem ízlett.

Biztos ami biztos alapon ma munka után elmentem a magyar boltba, a Paprika Stores-ba, és vettem magyar finomlisztet, meg kockarámát. Nehogy ilyesmin múljon a siker. A többi hozzávalóból már bevállaltam az írt. Vagy legalábbis amit itt kapni, mert az alma a csomagolása szerint például határozottan új-zélandi. A cukrot, sütőport nem ellenőriztem, azok már itthon laknak egy ideje. Ja, a tojás viszont ír, arra emlékszem. Free-range, vagyis olyan csirkéktől származik, akiket kiengednek a szabadba is táplálkozni, meg levegőzni.

Vettem a magyar boltban igazi élesztőt, kefírt és darált mákot is. Jó a bolt, és csomót bővült a kínálat, mióta legutóbb ott jártam. A legfurcsább most az volt, hogy miközben magyaraul beszélgettem az eladó lánnyal, euróval fizettem neki...

Nincsenek megjegyzések: