20 július, 2007

Kerítés átalakítás

Ma amikor hazaértem, és kinéztem az ablakon, érdekes dolgot vettem észre. Először nem jöttem rá, hogy pontosan mi nem stimmel, de azt tudtam, hogy valami nincs rendben. Aztán megláttam. Az orgonabokor tűnt el.

Nem vagyok benne biztos, hogy orgona-e, de mindenesetre valami nagyon hasonló lila virágú nagy bokor. Virágzik itt már jó ideje, és szép. Szegény a betonkerítésünk tetején nőtt ki, valamennyire szét is feszítette azt. Talán emiatt kezdték eltűntetni onnan. Nem tudom.

Mindenesetre most elég kopár a kilátás. Ráadásul a kerítésünk tetején szögesdrót van - nem valami szép látvány az sem. Nem tudom, hogy a mi védelmünket szolgálja-e, vagy a szomszéd kertjéét, de mindenesetre ott rondállik most az ablakunk előtt, lassan teljes harci díszben... A képen a lányok még a virágos kerítést személik.

Nincsenek megjegyzések: