12 június, 2007

Utazás Pestre

Reggel még gyorsan elmentem boltba reggeliért, meg szereztem valami köptetőt. Párom szegény köhög, meg fáj a torka. Remélem hamar rendbejön.

Reggeli után nekiálltam bepakolni, amivel sajnos sokkal lassabban haladtam, mint reméltem. Azért szerencsére elértük a gépünket, bár ez nem volt mindig teljesen egyértelmű. A bőröndünk például mázsálás nélkül, és nem futószalagon került fel a gépre - már nem volt időnk sorbanállni.

Már fent ültünk a gépen pár perce, amikor a pilóta mondta, hogy még két utas hiányzik. Keresik az utasokat, és a csomagjaikat is, ha bármelyiket megtalálják, indulunk. Mivel nem láttunk újabb embereket felszállni, arra tippelünk, hogy a csomagjaikat találták meg, és lerakták azokat a gépről.

Az út jó volt, időben hazaértünk.

Nincsenek megjegyzések: