22 május, 2007

Két óra a reptéren

Ma este jött öcsém. Kimentem elé a reptérre. Sajnos egy órával korábban, mint kellett volna.


A gép 22:25-kor szállt le hivatalosan. Én úgy gondoltam, hogy akkor 21:30-kor elindulok, hogy időben ott legyek. Aztán végül elindultam 20:30-kor, hogy 21:30-ra ott legyek. Ott is voltam, 21:10-kor.

Na, ekkor még nem jöttem rá, hogy gond van. Megnéztem a táblát, hogy mikor jön a budapesti gép. Állítólag 20:50-kor leszállt. Furcsa, fél órával korábban? Ráadásul a járatszám MA-val kezdődött, pedig tudtam, hogy öcsém Lufthansával jön, nem Malévvel. De belenyugodtam, és csak vártam lelkesen.

Aztán egy olyan fél óra múlva el kezdtem gyanakodni, hogy valami nem stimmel. Abban biztos voltam, hogy jó napon és jó reptéren vagyok. De akkor hol van az öcsém? Ekkor jutott eszembe, hogy hiszen ő átszállással jön, Frankfurtból. Így most meg is találtam a gépét: 25 percet késik.

Remek. Ekkor vettem egy cookie nevű cukros-magvas hülyeséget, és letelepedtem vele a kávézóban. Megettem, mert éhes voltam. Szerencsére volt nálam egy csomó fénymásolt papír, azt olvasgattam.

Aztán 21:55-kor le is szállt a gép, hamarosan megjelent öcsém és hazajöttünk az aircoach-csal. Sajnos várnunk kellett várni rá, jó későn értünk haza. Vacsiztunk, beszélgettünk aztán olyan éjjel 3 körül mentünk aludni. Másnap munka meg ilyesmi vár ránk.

Nincsenek megjegyzések: