09 május, 2007

Cattery

Ma Cattery, azaz macskapanzió keresésével töltöttem a nap egy részét. A neten találtunk egy oldalt, ahol van egy lista róluk. Dublin megyében mindössze egyet találtam. Felhívtam őket érdeklődni egy kicsit. A honlapon kint vannak az általuk ajánlott útvonalak a megközelítésükre. Megkérdeztem, hogy esetleg vonattal vagy busszal is el lehet-e jutni oda. A válasz a következő volt: Vidéken vagyunk, nincsen vonat. Rendben, keressünk tovább.

Az egyik szomszédos megyében is találtam egyet, ahol még a telefonszám is működött. A nő nagyon barátságos volt. Nekik van olyan szolgáltatásuk is, hogy ők hozzák-viszik a macskát. Megkérdeztem őt is, hogy vonattal esetleg el lehet-e jutni hozzájuk. Igen, a városba el lehet jutni, oda meg eljön értem autóval, és kivisz a farmra, megmutatni a panziót. No, ez már jobban hangzik. Majd a jövő héten vagy a hétvégén igyekszem összehozni a látogatást.

Nincsenek megjegyzések: