20 április, 2007

Talán lesz laptop?

Most, hogy végre feloldódott a foglalás a kártyánkon, újra rendeltünk laptopot nekem. Újra elutasították, de természetesen előbb újra foglalást tettek a pénzre. Párom természetesen újra felhívta a céget. Most azonban szerencsével járt. Kértek tőle még egy útlevélmásolatot az egyéb beküldött papírok mellé és elfogadták a rendelést. A lapos állítólag kedden vagy szerdán érkezik.

Kíváncsi vagyok, az ér-e ide előbb, vagy a varrógép. Ugyanis bátor voltam, és vettem varrógépet magamnak. Már régóta meg akartam tanulni varrni, de valahogy sosem jutottam el varrótanfolyamig. Az most is ki fog maradni, de a neten már egy csomó jó oldalt találtam, ahol segítenek, magyaráznak, de vannak képek is. Ha mindez nem lenne elég, akkor van fórum is. No meg persze marad a kísérletezés, aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle. :)

Nincsenek megjegyzések: