02 április, 2007

Laptop vásárlás

Laptopot akartunk venni nekem. Egyelőre sikertelenül. Az internetes angol cég, amelyik Írországba is szállít, nem fogadta el a magyar bankkártyámat. Igazolást kértek, hogy tényleg én vagyok a kártyatulajdonos meg minden. Először én szúrtam el valamit, aztán meg a bank utasította el valamiért a kérelmet. Így aztán felajánlották, hogy teljesíthetem átutalással is a fizetést. De az a mi bankunknál egy hét, húsvét környékén meg valószínűleg mégtöbb.

Így aztán kerestem másik céget. Találtam is. Na, itt szintén hasonló referenciákat kértek, és már megint sikerült úgy elírnom a címeket, hogy még véletlenül se stimmeljen. Viszont ők, még mielőtt eldöntötték volna, hogy elfogadják-e a kártyát, a laptop árának megfelelő összegre hold-ot raktak a számlánkra, ami elég nagy pofátlanság. No meg idő, amíg az lekopik onnan...

A lapos azért jönne nagyon jól, mert akkor a könyvtárban nem kéne tollal papírra jegyzetelnem, hanem tudnék rögtön a gépbe, és az egy csomó energiát és időt megtakarítana nekem, és talán még a diplomámmal is elkészülnék idővel. Határozottan nem lenne rossz. :)

Nincsenek megjegyzések: