14 április, 2007

Hamik

Tegnap a Spar-ban párom meglátott egy Cheesecake-t, és meg akarta venni. Én bátor leányzó meg jól lebeszéltem, mondván, hogy majd sütök én olyat.

Ma itthon szépen meg is néztem az angol, ír és amerikai szakácskönyveimet, aztán a bevásárlólistával elindultam a boltba. De már az első igen fontos hozzávalónál, a cheese-nél elakadtam. A recept creamcheese-t írt, én viszont csak soft cheese nevű cuccokat találtam, és egyáltalán nem voltam benne biztos, hogy az ugyanaz. Így aztán vettem egy doboz Mascarpone-t, és abból alkottam valamit. Az eredmény finom és csinos lett, kb. így nézett ki, ahogy a képen is látszik. Alul sima piskótalap, aztán a mascarpone-ből készült krém, kis csokiszórás és a gyümölcsök. Megkóstoltuk, jó lett. :)

Aztán elmentünk vacsorázni párom egyik kollegájával és a családjukkal. Ő itt lakott nálunk kb. egy hónapig, amíg lakást talált magának, és most ezt köszönte meg a vacsorával. A felesége aranyos volt, de a gyerekeik borzasztó rosszak. Kb. mint Lynette gyerekei a Desperate Housewives-ból.

Holnap babfőzelék lesz, sokféle babból. Persze ha nagyon rossz lenne, van vész esetére pizza a mélyhűtőben. :) Ezek a babok így együtt voltak egy zacskóban, és BeanMix névre hallgattak. Nekem megtetszettek, megpróbáljuk, aztán majd meglátjuk. :) A babok neveit magyarul nem tudom, csak angolul: black bean, black-eyed pea, pinto bean, red bean és annak a kis zöldnek a nevét még angolul sem. A zacsi már nincs meg, az amerikai szakácskönyvemben meg arról már nincs kép. Sorry.

Nincsenek megjegyzések: