28 február, 2007

Utazás haza

Ma utaztam. Amikor elindultam a reptérre, hirtelen erős szél támadt. Azt hiszem ez kicsit meg is ijesztett, hogy most aztán én is megtudom mi az a turbulencia. A reptéri busz jött időben, de aztán jó lassan értünk ki a reptérre, legalább másfél óra volt az út. Ott gyorsan lerendeztem a check-in-t, aztán vettem még egy muffint az útra és átmentem a security-n is. Na ott aztán vártam egy csomót a kapunál.

Közben jött egy biztonsági őr egy kutyával. Az eb roppant helyes volt, mindenkit és minden csomagot megszagolt. Láthatóan nagyon élvezte a munkáját, folyamatosan csóválta a farkát.

A gép természetesen nem volt csövön, gyalog kellett kisétálnunk hozzá a reptér épületéből. Mivel esett az eső, és elég rendesen fújt a szél, ez kevésbé volt kellemes.

Az út jó volt, bár sajnos a felénél a stewardess felébresztett valami mondandóval, úgyhogy nem aludtam ki magam annyira, mint szerettem volna.

Nincsenek megjegyzések: