02 február, 2007

Számháború

Na nem én játszottam, hanem a boltok egymással. Szokás szerint az egyik Dunnes Store-ban voltam bevásárolni. Ahogy a húsokat nézegettem, egy érdekes árazást találtam az egyik csomagolt disznóhús mellett. Nem csak az volt odaírva, hogy mennyibe kerül, hanem az is, hogy az egyik nagy riválisnál, a Supervalu-nál mennyi. Természetesen több volt. Rá is írták a papírra: Miért fizetnél többet?

Hasonlóval már találkoztam a Tesco-ban is, de nekik még elnéztem valamiért. A Tesco szerintem bármire képes. Úgy fest, az ír testvére, a Dunnes is. :)

Viszont van itt egy Reads nevű könyvesbolt-újságos-ápisz-trafik, ahol a fő hirdetmény a következő: Garantáltan a legalacsonyabb könyv- és ápisz árak. Miért fizetnél 10%-kal többet más könyvesboltban?

Megy itt a vevőcsalogatás rendesen, a ruhaüzletekben is. A nagy újévi sale-ek már elmúltak, itt a tavaszi kollekció. De egy csomó bolt kirakatában még ott egy hatalmas matrica: sale continues in-store (learázás továbbra is az üzletben).

Nincsenek megjegyzések: