13 február, 2007

Kefír, túró, méz

Hogy mi közük egymáshoz? Elég sok. Mindhárman kedvelt eledeleim voltak Magyarországon, és eléggé hiányoltam őket itt. De már kevésbé. Ugyanis:

Kefírt tegnap találtam az egyik boltban. Addig-addig nézegettem a joghurtos polcot, amíg felfedeztem egy doboz kefírt is. Naná, hogy rögtön a kosaramban landolt. :) Lengyel termék ez is. Nem egészen olyan, mint az otthoni, de azért nem rossz.

Aztán találtam túrót is. Cottage cheese-t azt árulnak itt, de az nem egészen a mi túrónk. Picit sós, de nem rossz. Az egyik lengyel boltban viszont találtam igazi, sótlan túrót is. :)

Mézet találtam már hamar, csak nagyon keveset. Legalábbis akácmézet, mert én a többiért nem rajongok. Itt meg főleg mindenféle furcsa színű és különböző eredetű mézek vannak. Némelyikre még rá is írják, hogy 100% méz. Hogy ezek után a többiben mi lehet? Még nem mertem megnézni...

Nincsenek megjegyzések: