09 február, 2007

Francia tanfolyam

Ma ismét voltam francia tanfolyamon. Az óra közepén kb. szünetet tartottunk, és mindannyian lementünk a kávézóba. Egy asztalnál ücsörögve kávéztunk és beszélgettünk, ahogy az a jól nevelt csoporttársakhoz illik.

Van a csoportban két fiatal is, akik nem is írek. Az egyikük lengyel és banki alkalmazott, a másikuk szlovák és az egyik étteremnek, a T.G.I.Friday's-nek az egyik menedzsere. Aranyosak, és szépen beszélnek angolul.

Aztán fogtam magam és elmentem PPS Number-t csináltatni. Hatalmas váróterem, tele emberekkel. Sorszámot húztam. Én voltam az 54-edik, és a cetli szerint 33-man voltak előttem a sorban. Az a 33 ember mind ott is ült a teremben, nekem már ülőhely sem jutott. Aztán kb. 10 perc múlva felszabadult egy szék, és leültem. Aztán vártam. Kb. egy órát. De úgy fest sikerrel, nem küldtek haza újabb papírért. Sőt, azt mondták, 10 napon belül ki is küldik az adószámom.

Nincsenek megjegyzések: