30 január, 2007

Kasszázás, árazás

Délelőtt dolgoztam a könyvesboltban. Ma többet kasszáztam - jól el is ütöttem néha ezt-azt. Első ránézésre egyáltalán nem tűnt bonyolult eszköznek a pénztárgép. De aztán csak sikerült néha összevesznem vele. De szerencsére a főnököm jó fej, és mosolyogva hozza helyre az elütéseimet. :)

Aztán később áraztam is. Azzal elég jó sokáig elszöszmötöltem, minden könyv felett egy csomót kell gondolkoznom, hogy hány Eur is legyen. Vannak guideline-ok (támpontok), de ettől függetlenlül néha nehéz eldönteni, hogy épp melyik kategóriába esik egy-egy könyv.

Aztán délután nekiálltam kicsit takarítani és rendet rakni itthon. Ugyanis hétfőn jön hozzánk párom egyik kollegája kb. két hétre, amíg talál lakást magának. Gondoltam jobb,ha idővel szokik hozzá, hogy itt ritkán van takarítás, mintha rögtön szembesül vele. :)

Nincsenek megjegyzések: