24 január, 2007

Francia tanfolyam

A ma délelőttött azzal töltöttem, hogy megpróbáltam visszaszerezni a francia nyelvtudásomat. Ugyanis délután mentem szintfelmérőre, hogy be tudjak iratkozni francia tanfolyamra is. A cél az volt, hogy ne kezdő csoportba kerüljek. Sajnos ez nem sikerült, ugyanis megszólalni kb. nem tudtam franciául. Ezek után a tesztek is elég rosszul mentek. Na jó, a 2-es számú kezdő csoportba kerültem volna, ha nem választom a heti kétszer két órás változatot, ahol nem 4, csak két kezdő csoport indul. Úgyhogy kezdem ismét előről. De legalább magas óraszámban! :)

Utána benéztem a Trinity Library-be is. Ugyan még nem volt hat óra, csak háromnegyed, beengedtek. Pedig féltem, hogy megváratják velem a maradék 15 percet is. A könyvtár jónak tűnik, szerintem megtalálom, amire szükségem van. Meglepően tele is volt, még így hat után is. Este 10-ig van nyitva, lehet, hogy nem véletlenül.

Nincsenek megjegyzések: