13 december, 2006

Internetelés

Ma reggel lelkesen leültem a gép elé, hogy interneteljek. Kivételesen nem blogot vagy egyéb beszámoló levelet akartam írni, hanem hivatalos ügyekben intézkedni. No de nem volt net. Próbálkoztam az alapvető dolgokkal, mint proxy-beállítás, hálóazatról lejelentkezés majd visszajelentkezés, modem újraindítás, de nem volt semmi eredménye a dolognak. Ekkor telefonos segítséget kértem. A segítség jött, de hiába. A szolgáltatóval volt gond, nem velem. Bevallom, ez meglehetősen megnyugtatott. :)

Így aztán elmentem vásárolni. Már megint alaposan teleraktam a hátizsákom minden jóval. Nem mintha lenne piros kabátom, és hosszú fehér szakállam, de tisztára mikulásnak érzem ilyenkor magam. Pedig itt nincs is Mikulás. Nem csak már nincs itt, hanem nem is volt. A boltokban egy árva csokimikulást nem lehetett látni december elején, és szerintem nem azért, mert elfogytak volna. Most már vannak plüss mikulások, amik remek ablakdíszek lehetnek. De ezek már a karácsonyiak, nem a mikulásiak. Na jó, ezt hagyjuk, mert csak belezavarodom.

Szóval vásárlás után hazajöttem. Akkor már itthon várt az internet. Gyorsan fel is másztam rá, és nekiálltam intézkedni, mert egy csomó dolgom van: biztosítást kell kötnünk a cuccainkra, megbízható internet szolgáltatót kell találnom, vasalódeszkát kell vennem, blogot kell írnom és a tevémet is jó lenne már megetetni. :)

Sokmindent el is tudtam intézni: a csomagjaink jönnek, csak lassan. A biztosítóhoz holnap be tudok menni személyesen. Felhívnak ők szívesen telefonon, de félek, hogy annak nem lesz jó vége. Internetszolgáltató van bőven, csak nem találom az apróbetűt. Ez gyanús. Vasalódeszkának még nem néztem utána, de sütivágó formákat nagyon jókat találtam. A blogom - mint látjátok - íródik, és ebéd közben a tevémnek is adtam egy-két falatot. Szóval azt hiszem ma egészen hasznosan telt a nap. :)

Sőt, találtam vagy 5-6 internetszolgáltatót fejenként legalább 2-3 csomaggal. Most az ott található információkat valami összehasonlítható formába önteni, de nem megy könnyen. Ráadásul azt megtudni, hogy a mi lakásunkban egyáltalán elérhető-e a szolgáltatás, telefonszám alapján lehet megtudni. De ott nincs vonalas telefon. Illetve volt, de a vonal már nem aktív. Sebaj, majd megmondják cím alapján. Remélem. :)

Nincsenek megjegyzések: